Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

 

  • Jak je řešena výměna na výdejně, kde nemáte zboží skladem?

    Na výdejně je výměna řešena maximálně do tří dnů.

  • Jak je řešena bezpečnost a ochrana osobních údajů?

    V MH-Domácí potřeby bereme internetovou bezpečnost zákazníků a ochranu osobních údajů vážně, proto jsme pro vás připravili článek co jsou cookies? a GDPR - ochrana osobních údajů.

  • Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

    Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace.

  • Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

    Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy, emailem, nebo telefonicky.

  • Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?

    Ano prodloužení rezervace objednávky na výdejním místě je možné telefonicky, emailem, nebo SMS zprávou.

  • Zakoupil jsem zboží a není funkční nebo je poškozeno

    Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty. Osobně nebo poštou (s průvodním dopisem) na naši adresu.

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

    Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen.

  • Jak mám zadat reklamaci?

    V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, je možné reklamaci uplatnit na naší výdejně či reklamované zboží zaslat na naší adresu.

  • Kam mohu reklamované zboží zaslat?

    Zboží můžete zaslat na adresu: MH-Domácí potřeby, Wagnerova 832, Tišnov 666 01

  • Co vše musím k reklamaci dodat?

    K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.

  • Potřebuji originální obal od výrobku?

    K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.

  • Jak dlouho budete reklamaci řešit?

    Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.

  • Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?

    Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní. Nahlášení lze provést telefonicky, SMS zprávou, nebo emailem. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál daňového dokladu.

 

Nenašli jste to, co hledáte? Napište nám, nebo zavolejte 722 646227