Kategorie

Informace

Nejprodávanější produkty

  • Zásobnice 0,5l sklo (5162/D)

    Zásobnice 0,5l sklo (5162/D)

    MH-domácí potřeby

  • sada nádobí CERAMIC-6dílů MB

    Sada nádobí CERAMIC-6dílů MB

    MH-domácí potřeby

  • koš na čisté prádlo prohnutý

    koš na čisté prádlo prohnutý

    MH-domácí potřeby

  • truhlík 50 TER GARDEN

    truhlík 50 TER GARDEN

    MH-domácí potřeby

  • box 9l CLEAR 34x23x15cm

    box 9l CLEAR 34x23x15cm

    MH-domácí potřeby

  • miska zapékací 2ks 185ml 2barvy MUFFINY

    miska zapékací 2ks 185ml 2barvy MUFFINY

    MH-domácí potřeby

  • přepravka skládací 51x34x23

    přepravka skládací 51x34x23

    MH-domácí potřeby

Podmínky doručení

Osobní odběrPodmínky doručení

Objednávku je možné vyzvednout za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat během pracovní doby, mimo tuto dobu po dohodě. Máme pouze výdejní místo, nikoli kamennou prodejnu.

Zboží doručováno přepravní službou GLS – Obchodní balík nebo Doporučená zásilka.

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 109,- Kč u přepravní společností GLS pro Českou republiku.


Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je společnost GLS nenabízí. Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží telefonicky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedeném depu nebo požádat o opětovné doručení.


POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@mh-domacipotreby.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou MH-domácí potřeby. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však MH-domácí potřeby možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Zásilka je doručována společností GLS a proto nelze ovlivnit doručovací dobu, která je zcela závislá na podmínkách společnosti.

Prosíme zkontrolujte zásilku ještě před potvrzením převzetí! Zabráníte tak komplikacím v případě reklamace. Žádáme o pečlivou kontrolu obalu, případné výhrady poznamenejte do škodového zápisu u řidiče!

Pokud si poškození všimnete až po převzetí zásilky. Pořiďte fotografie celé zásilky včetně detailu na štítek, poškození zboží, uložení a případně dalších viditelných závad.


O odeslání zásilky je zákazník informován e-mailem, telefonicky nebo sms.